To-do lista volt a jeled az óvodában, és a szorgalmadért, fáradhatatlan produktivitásodért becsülnek meg leginkább?

Valami Isteni adottságodnál fogva a kiváló szervező-, és optimalizáló képességed a Te igazi szupererőd?

Ha egy olyan munkahelyen fektetnéd be a hatékonyság-, és a minőség iránti elhivatottságodat, ahol maximálisan jófej, profi csapattal dolgozhatsz és perspektívát is kapsz a jövőd megalapozásához, akkor szavazz nekünk bizalmat – és vágjunk bele!

A magyar tulajdonú, 100%-becsületes, 2009 óta stabil nyereséggel működő Berger Könyvelőiroda

egy elkötelezett, a végletekig megbízható, szorgalmas és hatékony BACK OFFICE IRODAVEZETŐT keres!

#wetrustyou #effective #diligence
Csatlakozz hozzánk!

Miért mi?

Budapest egyik legjobb könyvelőirodájaként 2009 óta biztosítunk könyvelést, adótanácsadást, cégalapítást, vállalkozásindítást, és virtuális irodaszolgáltatást induló és több éve működő cégek, vállalkozások részére. Cégünk 100% magyar tulajdonban van, 11-en dolgozunk a csapatban.

Hiszünk a becsületes vállalkozókban.

✔ Olyan ügyfélkörnek dolgozunk, akik célja nem az azonnali nyerészkedés, hanem a hosszú távú, kitartó becsületes munkával elért siker.

✔ Fontos számunkra az összetartó csapat, a jó munkahelyi légkör, ezért kizárólag szerethető, segítőkész munkatársakkal dolgozunk.

Egy olyan munkát kínálunk,

ahol nem kell „könyökölni” és rivalizálni az eredményekért.

➔ A team-spirit titka: koncentráltan maxoljuk ki a napi to-do listánkat, miközben figyelünk egymásra, innen a lendület!

• Velünk úgy építheted a karriered és gyűjthetsz élesben tapasztalatot egy dinamikus cégnél egy komoly pozícióban, hogy közben egy támogató, jó kedélyű, profi csapatban tökéletesítheted a hatékonyság-mániád.

Vágjunk bele!

Szeretnéd látni hol fogsz dolgozni?

Kattints a nagy lila gombra, és nézd meg 2 perces bemutatkozó videónkat!

A következő feladatokban számítunk rád!

✔ Iratrendezés dokumentumok kezelése
✔ Díjbekérők kiállítása
✔ Befolyt árbevétel számlázása
✔ Elszámolások, kimutatások, jelentések készítése
✔ Banki utalások előkészítése
✔ E-mailek megválaszolása
✔ Árajánlatok elkészítése
✔ A front office irodavezető helyettesítése
✔ Ügyfélfogadás, ügyfelek kiszolgálása
✔ Bejövő telefonhívások szakszerű kezelése
✔ Érdeklődő ügyféljelöltek tájékoztatása
✔ Szerződéskötés új ügyfelekkel
Vágjunk bele!

Azt szeretnénk, hogy jól érezd magad velünk!

Te vagy számunkra az ideális jelentkező, ha

➔ Rendelkezel legalább érettségivel.

Nem papírt keresünk, hanem a megfelelő EMBERT, de azért érettségid legyen. Meglévő, vagy folyamatban lévő diploma pedig azért előny, mert szeretjük az ambiciózus, célokkal rendelkező munkatársakat.

Ha közgazdasági szakközépiskolában, szakgimnáziumban, egyetemen végeztél, esetleg van pénzügyi számviteli ügyintéző, vagy jogi asszisztens képzettséged, annak hasznát veszed nálunk. Ha nem, akkor majd megtanítjuk amit tudnod kell.

➔ Van 1-3 év szakmai tapasztalatod hasonló területen.

Jelentkezhetsz pályakezdőként is, de azért előny ha van némi tapasztalatod, és tudod milyen tevékenységek várnak rád ebben a munkakörben.

➔ Magabiztosan kezeled a számítógépet.

A munkaidőd 80%-át a gép előtt fogod tölteni. Rutinosan kell tudnod bánni vele. Word, Excel, e-mailezésnek tökéletesen mennie kell. Szamlazz.hu, Minicrm hamar beletanulsz.

➔ Választékosan beszélsz, helyesen írsz, tudod az abc-t.

Ez nem vicc. Az iratok rendszerezéséhez elengedhetetlen hogy hibátlanul menjen az abc. A választékos beszéd, tökéletes helyesírás szintén olyan dolog, amit az iroda nívója megkövetel.

➔ Megoldásorientált, pozitív személyiség vagy

Elkötelezett, eredményorientált, optimista kollégát keresünk. Aki precíz, felelősségteljes munkavégzésével, probléma-feltáró, megoldást kereső moráljával erősíti csapatunkat.

➔ Hosszú távra, legalább 2-3 év időtartamra keresel biztos, stabil munkahelyet.

Nem kell hogy együtt menjünk nyugdíjba, de azért fontos hogy legalább 2-3 évre tervezzünk.

➔ Monoton munkavégzés esetén is képes vagy a feladataidat kitartóan, 100% precizitással végezni.

A szkennelés, iratlefűzés, e-mailezés, számlázás, elszámolások vezetése nem a világ legváltozatosabb munkája. Akkor jelentkezz, ha bírod a monotonitást, kitartóan tudsz koncentrálni a feladataidra.

➔ Törvényesen működő, stabil munkahelyet keresel.

Ahol be vagy jelentve, és a fizetésedet mindig határidőben, pontosan megkapod.

➔ Képes vagy logikus rendszerben gondolkodni, a feladatok egymással való összefüggéseit megérteni.

Bizalmi pozíciód teljes tudatában végzed a feladataidat. Nem az a lényeg, hogy eltelljen a munkaidő. Komoly, felelős munkát bízunk rád, számítunk a szakértelmedre.

➔ Fontos számodra az összetartó csapat, a támogató, pozitív munkahelyi légkör.

A Berger Könyvelőiroda egy olyan társaság, ahol mindenkire számíthatsz, és rád is számítunk ha csatlakozol hozzánk. Itt nincs fúrás, kavarás, kölcsönösen támogatjuk egymás munkáját.

➔ Maximálisan ápolt, igényes a megjelenésed.

Az irodánkban fogsz dolgozni, nap mint nap találkozol az ügyfeleinkkel. Olyan munkatársat keresünk, akinek a business look, a frissen mosott haj, a maximális ápoltság követelménye nem kötöttség, hanem kitüntetés.

Vágjunk bele!

#FYI

➔ Irodánk a XIII. kerületben, a Tátra utca 5/a alatt található, a belváros szívében. #citylife

➔ Hétfőtől csütörtökig 9.00 - 17.00-ig vagyunk nyitva, pénteken 9.00 - 15.00-ig. Ez lesz a te munkaidőd is. Hétvégén / este / éjszaka soha nem dolgozunk, pénteken 3-kor hazamegyünk. #worklifebalance

➔ Alkalmazotti munkát kínálunk, bejelentve, fix fizetésért. #legally

➔ Kalandorok kíméljenek – hosszú távra, legalább két-három évre keresünk megbízható kollégát!

Vágjunk bele!

Ez egy komoly lehetőség – egy elhivatott professzionalistának. - Elvállalod?

Ha érzed magadban az elhivatottságot, hogy back office irodavezetőként produktívan menedzseld irodánk működését, akkor nincs több kérdés.

Küldd el fényképes szakmai önéletrajzod, bérigény megjelöléssel a jelentkezes @ bergerkonyvelo.hu e-mail címre, "back office irodavezető" tárgymezővel!

Várjuk az e-mailed!