Budapest egyik legjobb könyvelőirodájaként 2009 óta biztosítunk könyvelést, adótanácsadást, cégalapítást, vállalkozásindítást, és virtuális irodaszolgáltatást induló és több éve működő cégek, vállalkozások részére. Cégünk 100% magyar tulajdonban van, 11-en dolgozunk a csapatban.
✔ Olyan ügyfélkörnek dolgozunk, akik célja nem az azonnali nyerészkedés, hanem a hosszú távú, kitartó becsületes munkával elért siker.
✔ Fontos számunkra az összetartó csapat, a jó munkahelyi légkör, ezért kizárólag szerethető, segítőkész munkatársakkal dolgozunk.
ahol nem kell „könyökölni” és rivalizálni az eredményekért.
➔ A team-spirit titka: koncentráltan maxoljuk ki a napi to-do listánkat, miközben figyelünk egymásra, innen a lendület!
• Velünk úgy építheted a karriered és gyűjthetsz élesben tapasztalatot egy dinamikus cégnél egy komoly pozícióban, hogy közben egy támogató, jó kedélyű, profi csapatban tökéletesítheted a hatékonyság-mániád.
Vágjunk bele!Nem papírt keresünk, hanem a megfelelő EMBERT, de azért érettségid legyen. Meglévő, vagy folyamatban lévő diploma pedig azért előny, mert szeretjük az ambiciózus, célokkal rendelkező munkatársakat.
Ha közgazdasági szakközépiskolában, szakgimnáziumban, egyetemen végeztél, esetleg van pénzügyi számviteli ügyintéző, vagy jogi asszisztens képzettséged, annak hasznát veszed nálunk. Ha nem, akkor majd megtanítjuk amit tudnod kell.
Jelentkezhetsz pályakezdőként is, de azért előny ha van némi tapasztalatod, és tudod milyen tevékenységek várnak rád ebben a munkakörben.
A munkaidőd 80%-át a gép előtt fogod tölteni. Rutinosan kell tudnod bánni vele. Word, Excel, e-mailezésnek tökéletesen mennie kell. Szamlazz.hu, Minicrm hamar beletanulsz.
Ez nem vicc. Az iratok rendszerezéséhez elengedhetetlen hogy hibátlanul menjen az abc. A választékos beszéd, tökéletes helyesírás szintén olyan dolog, amit az iroda nívója megkövetel.
Elkötelezett, eredményorientált, optimista kollégát keresünk. Aki precíz, felelősségteljes munkavégzésével, probléma-feltáró, megoldást kereső moráljával erősíti csapatunkat.
Nem kell hogy együtt menjünk nyugdíjba, de azért fontos hogy legalább 2-3 évre tervezzünk.
A szkennelés, iratlefűzés, e-mailezés, számlázás, elszámolások vezetése nem a világ legváltozatosabb munkája. Akkor jelentkezz, ha bírod a monotonitást, kitartóan tudsz koncentrálni a feladataidra.
Ahol be vagy jelentve, és a fizetésedet mindig határidőben, pontosan megkapod.
Bizalmi pozíciód teljes tudatában végzed a feladataidat. Nem az a lényeg, hogy eltelljen a munkaidő. Komoly, felelős munkát bízunk rád, számítunk a szakértelmedre.
A Berger Könyvelőiroda egy olyan társaság, ahol mindenkire számíthatsz, és rád is számítunk ha csatlakozol hozzánk. Itt nincs fúrás, kavarás, kölcsönösen támogatjuk egymás munkáját.
Az irodánkban fogsz dolgozni, nap mint nap találkozol az ügyfeleinkkel. Olyan munkatársat keresünk, akinek a business look, a frissen mosott haj, a maximális ápoltság követelménye nem kötöttség, hanem kitüntetés.
Vágjunk bele!➔ Irodánk a XIII. kerületben, a Tátra utca 5/a alatt található, a belváros szívében. #citylife
➔ Hétfőtől csütörtökig 9.00 - 17.00-ig vagyunk nyitva, pénteken 9.00 - 15.00-ig. Ez lesz a te munkaidőd is. Hétvégén / este / éjszaka soha nem dolgozunk, pénteken 3-kor hazamegyünk. #worklifebalance
➔ Alkalmazotti munkát kínálunk, bejelentve, fix fizetésért. #legally
➔ Kalandorok kíméljenek – hosszú távra, legalább két-három évre keresünk megbízható kollégát!
Vágjunk bele!