A Berger Könyvelőiroda annak jó választás, aki hosszú távon gondolkodik. Biztonságot, ellenőrzésbiztos könyvelést keres. Akinek szüksége van adótervezésre, de nem szeretne adócsalásba keveredni.
Ezt keresemszakmai tapasztalat
mérlegképes könyvelő
adóellenőr múlt
óta működő iroda
Berger Gábor vagyok, a Berger Könyvelőiroda ügyvezető tulajdonosa. Okleveles közgazdász vállalkozásfejlesztés szakon, üzleti könyvek szerzője, a Budapesti Gazdasági Egyetem óraadó oktatója.
Szeretem az induló vállalkozókat. Hiszem hogy egy jól működő gazdaság gerincét a kisvállalkozói szektor adja. És hiszem hogy nem a politikára kell várnunk, hanem nekünk, vállalkozóknak kell mindent megtennünk hogy egymást segítve erős, stabil cégeket építsünk.
Ezért írtam a könyveimet a vállalkozásindításról, ezért érhető el a youtube-on a Cégalapítás Mesterfogásai 82 részes online tanfolyamom, és ezért szervezek mentor programot és mesterelme csoportokat induló vállalkozó ügyfeleinknek.
Ezt keresemA vállalkozásindítás, cégalapítás legelső lépése a könyvelői konzultáció kell (kellene) hogy legyen. Sokmillió forint adót lehet megspórolni a megfelelő cégforma, adózási mód, vagy személyi kérdések helyes megválaszolásával.
Nem vagyunk varázslók, tehát az adót lenullázni mi sem tudjuk. Ugyanakkor ha megfelelő a kommunikáció az ügyfél és a könyvelő között, akkor sok esetben találunk adómérséklő megoldást.
És ami ugyanolyan fontos, vagy még fontosabb: Az internetről, barátoktól hallott adózási mesterfogásokat mindenképp érdemes a könyvelővel felülvizsgáltatni, hogy az Ön esetében egy ellenőrzésen védhető-e az, ami a szomszédnál működött. (Vagy ott sem.)
Ezt keresemHa Ön vállalkozást szeretne indítani, szüksége lesz egy ügyfélkapura, amit okmányirodában, kormányablakban tud nyitni. Ha megvan az ügyfélkapu (és tudja a belépési kódokat is), javasoljuk hogy mindenképp könyvelővel indítsa el a vállalkozást.
Egy szakértő konzultációt követően, ahol megbeszéljük az Önnek megfelelő adózási módokat, ott a helyszínen meg is tudjuk alapítani Önnek a vállalkozást.
A konzultáció történhet az irodánkban személyesen, telefonon, vagy videótelefon kapcsolaton is. Ahogy Önnek kényelmes és biztonságos.
Ezt keresemIrodánk 2009 óta foglalkozik cégalapítással, induló és fejlődő cégek könyvelésével.
Partner ügyvédi irodáinkban tapasztalt, szakértő ügyvédek alapítják meg az Ön cégét. Szakszerű választ adnak az Ön kérdéseire, felhívják a figyelmet, ha valami nem az Ön érdekeinek megfelelő, és felügyelik a törvényeknek megfelelő cégbejegyzést.
Egyetlen rossz helyre tett X, vagy aláhúzás az alapító okirat, társasági szerződés formanyomtatványán több millió forint felesleges adótöbbletet eredményezhet évente! Egyáltalán nem mindegy, hogy kire bízza a cégalapítást.
Ezt keresemBüszkék vagyunk rá, hogy egyike vagyunk azon könyvelőirodáknak, akik a legnagyobb tapasztalattal rendelkeznek az induló cégek könyvelésében.
Mérlegképes könyvelő munkatársaink mindegyike pénzügyminisztériumi regisztrációval, és megfelelő szaktudással rendelkezik.
Könyvelő munkatársaink kiválasztásánál, a szaktudáson túl fontos szempont az érthető magyarázó-képesség, az ügyfelek szeretete, a türelem, és a kellő tapasztalat induló kisvállalkozások könyvelésében.
Ezt keresem✔ Ha az Ön vállalkozásának méreténél, tevékenységénél fogva nem éri meg önálló irodát fenntartani
✔ Ha Ön szeretne egy jól csengő Budapest belváros székhelycímet, ahol munkaidőben az Ön vállalkozását udvarias irodavezetők képviselik
✔ Ha Ön szeretné a munkát a magánélettől különválasztani, mert nem szeretné az üzleti partnereket, adóellenőröket a nappaliban fogadni
És mindezt szívesen kipróbálná naponta egy kávé áráért, akkor a székhelyszolgáltatásunkat Önnek találtuk ki!
Ezt keresemIrodánkhoz tartozik egy teljesen különálló 10 fős üzleti tárgyaló. Elegáns tölgyfa asztallal, kényelmes bőr székekkel, szép téglafallal, és egy rejtett tv-vel videókonferenciákhoz, prezentációkhoz.
Ezt keresemA mastermind csoport lényege, hogy 6-8 hasonló szinten lévő vállalkozóval havonta eltöltünk egy munkanapot, ahol egy vezető irányítása mellett, rendezett keretek között segítünk egymásnak megoldani a vállalkozásunkban felmerült aktuális kihívásokat, feladatokat.
Ezt keresemA BERGER NETWORK vállalkozói közösség ügyfeleink zártkörű online klubja, ahol lehetőségünk van bemutatkozni egymásnak üzletkötések, ajánlások, barátságok szerzésének céljából.
Ezt keresemÜgyvezetőnk 1 éven keresztül, havonta egy délután csoportos oktatásban, és mentorálásban részesíti a programban résztvevő ügyfeleinket, így segítve elhárítani a kezdeti akadályokat, és felépíteni azt a sikeres vállalkozást, amiért elindultunk az úton.
Ezt keresemAdót nem a kormánynak fizetünk, és nem is a NAV-nak. A mi adónkból működnek az iskolák, a kórházak, épül az úthálózat. Az adónkból finanszírozza az állam a közbiztonságot, a nyugdíjrendszert, és az egészségügyet. Mi a könyvelőirodából is több millió forint adót fizetünk havonta, és büszkék vagyunk becsületes adófizető ügyfeleinkre is, akik vállalkozóként a társadalom gerincét alkotják.
Sok könyvelő azért nem szereti az induló vállalkozókat, mert túl sokat kérdeznek. Mi úgy gondoljuk, hogy inkább 10 kérdés, mint 1 rossz döntés. Munkatársaink kiválasztásánál a szakmai tudás mellett azt is vizsgáljuk, hogyan tud érthetően, hétköznapi nyelven megválaszolni olyan kérdéseket, amik a legtöbb induló vállalkozás esetében felmerülnek.
Ha Ön szeretné elkerülni azt, hogy a könyvelő hozzá nem értése miatt több millió forint adót fizessen be feleslegesen az elején, épp amikor a legnagyobb szükség lenne a megspórolt adóra. Vagy hogy 1-2 év után újra kelljen könyvelni alapítástól kezdve a cég teljes könyvelését, mert használhatatlan. Érdemes elsőre biztosra menni, és hozzáértő szakértő könyvelőirodával szerződni.
A könyvelő szakma átalakul. A számlázás, az adózás digitalizációjával együtt a könyvelők fókusza az adatrögzítésről, adóbevallások készítéséről át kell hogy helyeződjön a tanácsadásra, a döntés előkészítésre, az ügyfél naprakész, pontos informálására. Ha Ön is így látja, a Berger Könyvelőirodára számíthat.
Adócsalás: nem. Törvényes adóoptimalizálás: igen. Büszkék vagyunk becsületes adófizető ügyfeleinkre, de ha van lehetőség a jogszabályokat betartva adót csökkenteni, akkor miért ne élnénk a lehetőséggel? A legálisan megspórolt adó nem csak világkörüli utazásra és luxusautók vásárlására költhető. Gyakran épp ez az összeg teremti meg a beruházások, a fejlődés forrását, lehetőségét.
Büszkék vagyunk rá, hogy aki kipróbálja irodánkat, annak általában hosszú évekig élvezzük bizalmát.
„Nagyon fontos volt hogy professzionális megoldást találjak a székhely szolgáltatásra és könyvelésre és mindezt mindenképp egy helyen szerettem volna. Rögtön világos és gyors válaszokat kaptam érdeklődésre és az egész tájékoztatásból és az első személyes találkozóból a professzionalizmus jött át, pont amit el is vártam. Ehhez jött a felelősségbiztosítás megléte, ami számomra egy garanciát jelentett pluszban. Azóta is ezt a hozzáállást tapasztaltam, ami elengedhetetlen, ha mi magunk is professzionális cégnek tekintjük magunkat. Maximálisan elégedett vagyok a szolgáltatásokkal."
„Az elmúlt évek során több székhelyszolgáltatóval volt alkalmam dolgozni. A legtöbb esetben a szolgáltatást mintegy féllegális tevékenységként kezelték, művelték. Csak az Önök esetében tapasztaltam azt, hogy a székhelyszolgáltatást valóban SZOLGÁLTATÁSKÉNT fogják fel és így is működtetik a gyakorlatban. Imponáló az a pontosság, gyorsaság ahogy az információkat kezelik, hogy a levelezések maradéktalanul, haladéktalanul, lelkiismeretesen eljutnak hozzám. Egyetlen alkalommal sem kellett "égnem" egy meg nem kapott vagy későn megkapott információ, levél miatt."
„Nagyra értékelem azt az üzleti alázatot, ahogyan szinte észrevétlenül a háttérben maradva korrekten dolgoznak a cégem érdekeinek megfelelően. Megnyugtató, hogy bármikor hívom az irodavezetőt, soha nem érzem, hogy fáradt, unott, érdektelen lenne. Mindig kedvesen, célratörően segít, mintha közvetlen munkatársam lenne.”
„A könyvelési munkáról teljes meggyőződéssel szerintem az első NAV vizsgálat után tudok majd nyilatkozni :), de az első másfél év tapasztalatai pozitívak voltak a számomra. A könyvelőmtől minden támogatást megkaptam, a bonyolultabb kérdéseimnek is segítőkészen utánanézett, utánakérdezett.”
„Nagyon jó veletek dolgozni szeretem a légkört ami irodátokban fogad. Minden kolléga nagyon kedves mindig mindenki mosolyog.”
„Nagyon meg vagyok elégedve Andrea és a cég tudásával, hozzáállásával. Nagyon jó döntés volt a BERGER Könyvelőirodát megbízni.”
„A Berger könyvelő irodára az interneten keresve találtam rá. Olyan segítséget keresetem, akik minden adminisztrációs gondot levesznek a vállamról, hogy én csak a vállalkozás valódi dolgaival tudja foglalkozni. Ezt az elvárásomat teljes mértékben teljesíti Berger Gábor cége. Minden munkatársuk maximális segítőkészségről és rugalmasságról tesz tanúbizonyságot, mindamellett lenyűgöző precizitással dolgoznak. Az elmúlt két évnyi tapasztalat alapján bátran újból a Berger könyvelő irodát választanám. ”
„Társaságunk nevében én is szeretnék köszönetet mondani közel egy éves munkájukért. Nagyon elégedettek vagyunk az iroda munkájával és munkatársaival. Ez különösen igaz Dorottya munkájára. Segítőkész és folyamatosan a megoldásra törekszik. Mindig elérhető és általában azonnal meg is oldja a problémánkat. Amikor megkerestük Önöket, ez volt az elvárásunk. Nem csalódtunk. Reméljük még jó pár hasonló évet tudunk majd magunk mögött! ”
„A székhelyszolgáltatás megléte a kezdéskor muszáj volt (egyszemélyes cég, nincs igazi irodám, és akkor még otthonra sem volt alkalmas a székhely bejelentése), most már megoldható lenne a székhely áthelyezése, de egyelőre - az eddigi pozitív tapasztalatok miatt - ez nincs napirenden.”
„Cégükről és szolgáltatásukról eddig csak pozitív tapasztalatom van. Küldik mindig időben, normális minőségben a leveleket, kollégái elérhetőek, kedvesek és segítőkészek. Nem tudnék rosszat mondani, maximálisan elégedett vagyok Önökkel :-)”
„Alexandrával rendkívül elégedett vagyok, ő az eddigi legjobb könyvelőm. Mindig mindent naprakészen tart, jóval a határidő előtt küldi az emlékeztetőket, gyorsan reagál a felmerülő kérdésekre. Ügyfélorientált hozzáállást tanúsít, sem a személyével, sem a munkájával szemben nem tudok semmiféle kifogást felhozni. Nagyon szeretném, ha még sokáig ő könyvelhetné az anyagaimat.”
„Cégünk sikerét nagyban köszönhetjük a BERGER Könyvelőiroda Kft.-nek is. Jó választás volt benneteket választani 2013 tavaszán. A hirdetett szolgáltatásaitok mind igazak. Nagyban megkönnyíti életünket, hogy nem azon kell gondolkodnunk, hogy hová vigyük a könyvelésünket, mert netán nem vagyunk elégedettek. Minden kérdésünkre választ kapunk. A hölgyek nagyon lelkiismeretesen végzik munkájukat. Jó tudni, hogy szakértőként támogatnak minket minden felmerülő kérdésben, mondhatni szinte azonnal. ”
„A Berger könyvelőiroda és székhely szolgáltatás minőségi mérce, példa lehet bármelyik vállalkozás számára. Precíz, pontos, rugalmas, felkészült munkatársakkal segítik a cégünk mindennapos munkáját. Megalakulásunkkor hezitáltunk, hogy kit bízzunk meg, de már az együttműködésünk elején világos volt, hogy nagyon jó döntést hoztunk, mikor mellettük tettük le a voksunkat. Csak ajánlani tudom! ”
„Amikor a cégetek mellett döntöttünk, nem a referenciák, a kedvezmények, és még csak nem is a weboldalatok alapján döntöttünk. Oda mindenki azt ír ami a tollából kifér (nyilván arra jó volt hogy rátok találjunk). A személyes megbeszélés, a helyszín, és a pozitív légkör ami mellettetek szólt. Úgy voltunk vele, ha nem váltok be akkor majd keresünk más szolgáltatót, mivel most már 4 éve együtt dolgozunk, nyugodtan kijelenthetem hogy beváltatok.”
„Nagyon örülök, hogy ilyen profi, fiatalos, naprakész csapattal dolgozhatunk együtt és nyugodtan fordíthatjuk az energiáinkat az üzletre! Ajánlom mindenkinek Önöket, pár céget már Önökhöz irányítottam, akik azóta Önöknél könyvelnek.”
„Lassan egy éve, hogy együttműködünk, én úgy látom, hogy jól és pontosan dolgoztok, igyekeztetek megoldást találni bármilyen problémával fordultam hozzátok, valamint időben szóltatok, ha valamire tőlem volt szükség. ”
„Közel másfél éve alapítottam a cégemet és ekkorra datálódik a közös munkánk kezdete. Ami miatt akkor a
Bergert választottam:
- a honlap és az ott szereplő információk alapján professzionálisabbnak tűnt, mint a hasonló könyvelőirodák, és ezt az első benyomást az első személyes megbeszélés is megerősítette
- segítséget nyújtottak a cégalapításhoz, illetve székhelyszolgáltatást is nyújtanak
- az iroda központi elhelyezkedése (bár a parkolás néha nehézkes a környéken)
”
„Néhány székhelyszolgáltatót és könyvelőirodát megkerestem, mielőtt a Berger Könyvelőiroda Kft-re esett a választásom. Miért? Az első kapcsolatfelvétel után a "sokadik" keresgélést követően ez volt az az iroda, amelyik tudta mit jelent, hogy szolgáltatás, az ügyfél bizalma, a pontosság, az alkalmazkodás. Valóban úgy éreztem, hogy értünk vannak. Az elmúlt idő alatt sem bántam meg döntésem, úgy gondolom a lehető legjobbat választottam.”
„ Nagyon korrekt az együttműködésünk! Rátok merem bízni azokat az információkat, ami a cégem működéséhez elengedhetetlen.Én nem is akarok máshová fordulni,ha bármely kérdésem van céges ügyekben! Mindig szolgálatkészek vagytok,ami nálam is hatalmas előny ha a munkámról van szó! ”
„Azért vagyok az ügyfeletek, mert pontos, precíz, mindig naprakész választ, szolgáltatást kapok Tőletek. Bármilyen kérdésre tudtatok eddig válaszolni, mindenről ami érint, kapok értesítést, nem nekem kell követnem a jogszabályi változásokat. Dóri messzemenően segítőkészen áll hozzám, teljes mértékben elégedett vagyok vele. ”
„ Nagyon elegedett vagyok Andrea szakerto segitsegevel. Turelmes, megerto hozzaallasaval, amivel a jogszabalyok/rendeletek utvesztoiben kormanyoz. ”
„A jó weboldal és az első konzultáción keltett benyomás miatt választottam Önöket! Mindennel elégedett vagyok, hiányosságot eddig nem tapasztaltam. Köszönöm az eddigi korrekt munkájukat! ”
„Teljes mértékben elégedettek vagyunk. Azt mondhatom, hogy azt kaptuk/kapjuk amit ígértetek. Örülünk, hogy nem csak marketing fogásnak gondoltátok. Éva rendkívül jó könyvelő, jó vele együttműködni. Gyorsan reagál bármilyen kérésemre. Ha olyan kérdésem van, amelyre nem tud azonnal válaszolni, akkor nem terel, hanem hamar utána jár és megbízható információt ad át részemre. Ez nagyon fontos! ”
„Köszönöm, hogy segítségemre voltatok a vállalkozásom elindításában. Bár csak egy éve vagyok itt, ha bármi kérdésem volt szinte azonnal kaptam választ ha problémám volt. Remélem a jövőben is hasonlóan fog menni minden. ”
„Számomra azért jó a Berger Könyvelőiroda mert a cégedben sok jó szakember dolgozik és így mindig választ kaphatok kérdéseimre. Egyéni könyvelőkkel az volt a problémán hogy sokszor makacsul hajtogatták az elképzeléseiket amik ráadásul sokszor nem is voltak helyes felvetések. ”
Nem bízzuk kezdőkre az Ön könyvelését. Mérlegképes könyvelő munkatársaink pénzügyminisztériumi regisztrációval, és fejenként több éves, többségükben évtizedes tapasztalattal rendelkeznek.
Nem űzünk szerencsejátékot az Ön könyvelésével. 100 millió forint összegű szakmai felelősségbiztosításunkról 2009 óta a Generali Biztosító gondoskodik.
Az Ön sikere a mi sikerünk. Irodánkban segítőkész, proaktív szakemberek végzik az Ön vállalkozásának könyvelését.
A szaktudás és tapasztalat mellett nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy kedves, barátságos kollégák dolgozzanak nálunk. Fontos a jó kommunikáció az ügyfél és a könyvelő között, amihez megfelelő emberi tulajdonságok is szükségeltetnek.
Munkatársaink felveszik a telefont, megválaszolják az e-maileket. Ha a könyvelő épp nem tudja felvenni a telefonját, munkaidőben 1 órán belül vissza fogja Önt hívni. Az irodavezető munkaidőben szintén bármikor elérhető. Ügyvezetőnket pedig 17 éve változatlan mobiltelefonszámán (06306548158) hívhatja fel, ha arra van szükség.
Könyvelőt nem egy hónapra választ az ember. 2009 óta nyereséggel működő iroda vagyunk, stabil munkatársi gárdával, modern informatikai eszközparkkal, (Erős, megbízható számítógépekkel, vírusirtóval, biztonsági mentésekkel, legális szoftverekkel). Ránk hosszú távon számíthat.
Ügyfeleink kifejezetten szeretik, hogy a Bergernél mindent elintézhetnek egy helyen, ami a vállalkozásindításhoz szükséges. Később pedig gyakran veszik igénybe egyszerre több szolgáltatásunkat. Persze ez nem kötelező, csak egy lehetőség.
Könyvvizsgálónk 8 évig volt az adóhatóság ellenőre, ellenőrzési osztályvezetője. Nemcsak a könyvelők munkáját támogatja, de adózási kérdésekben ő mondja ki a végső igent, hogy egy ellenőrzésen a javaslatunk átmenne-e. Fontos nekünk a biztonság, csak olyan javaslatot teszünk, ami nem jelent adókockázatot.
1032 példányt adtunk ajándékba középiskoláknak, ügyvezetőnk Cégalapítás Fiatalon című könyvéből.
A program célja valós képet mutatni a vállalkozásról és ösztönözni a fiatalok vállalkozási hajlandóságát.
A kezdeményezésről minden középiskola értesítést kapott, és bárki csatlakozhatott, aki vállalta, hogy a könyvek könyvtári állományba kerülnek, és foglalkoznak a témával. Harminc településről 42 középiskola regisztrált a programban. A részt vevő iskolák több mint fele az országos középiskolai rangsor 100 legjobbja között van.
Megrendelem >Könyvelőt választani nem könnyű feladat. Óriási felelősség, de a legtöbb vállalkozó nem ért annyira a könyveléshez, hogy szakmai szempontok alapján ellenőrizhesse a könyvelőjelölt szaktudását. Épp ezért keres könyvelőt.
06 1 700 1414Ennek az a hátránya, hogy ha mégsem válik be, sértődés nélkül nem lehet lecserélni, kirúgni. Ha nincs büntetés, (mert adóellenőrzés sem volt még) csak egyszerűen lassan válaszol a kérdésekre, nem ad érthető tájékoztatást, és még ő érezteti hogy szívességből végzi a cég könyvelését.
A legolcsóbb könyvelőiroda a legolcsóbb könyvelőket tudja alkalmazni, akiket más nem vesz fel. Nincs pénz továbbképzésre, fejlődésre, tanulásra. Nincs pénz szakmai felelősségbiztosításra. Túlhajszolt, alulfizetett emberekkel nem lehet hosszú távon magas minőséget nyújtani.
Az egyszemélyes könyvelő kérdés esetén mindennek maga kénytelen utánajárni, nincs kihez fordulnia. Fórumokon, Facebook csoportokban próbálkozhat, ha nem titkos és nem bizalmas az információ... Az egyszemélyes könyvelőt váratlan betegség esetén nincs aki helyettesítse.
Aki már olyan jól tudja a szakmát, hogy 15 éve továbbképzésen sem volt. Számlát nem ad, felelősséget nem vállal, minisztériumi regisztrációja, felelősségbiztosítása nincs.
Vannak ilyen őrült szerencsejáték és oroszrulett rajongók, akik próbálkoznak amatőr módon saját maguknak könyvelni. Talán egy áfa bevallást, vagy bérszámfejtést még csak-csak ki tud tölteni, de az első navos levél, vagy adóellenőrzés hamar megmutatja a "nagyszerű" ötlet gyenge pontjait.
Azért nem érdemes a könyvelőt váltogatni, mert egy adóellenőrzésen visszamenőleg 5 évet vizsgálhatnak. Ha a 4 évvel ezelőtti könyvelést kérdezik, Ön pedig összeveszett azzal a könyvelővel, nem lesz aki megmagyarázza, hogy az adott tétel miért szerepel pontosan úgy a könyvelésben. Pedig megfelelő indoklással helyesnek fogadná el az adóellenőr.
Cégünkben senki nem az ügyvezető rokona, vagy barátja. Nem haveri alapon vesszük fel a munkatársakat, és általában minden felvett kollégára jut kb 100 elutasított pályázó. Könyvelőink kiválasztásánál, a szakmai végzettség, tapasztalat, releváns gyakorlat mellett elsődleges szempont a precíz munkavégzés, a monotonitás tűrés, az alacsony hibaszázalék, a megfelelő alapos, elemző személyiség. Ha pedig tévedünk, és kiderül, hogy nem a megfelelő jelöltet vettük fel, akkor határozott gyorsasággal meghozzuk a kellemetlen döntést, és elbúcsúzunk a munkatárstól.
Aki azt állítja magáról, hogy soha nem hibázik, az hazudik. Talán saját magának is. Nem létezik olyan ember, aki mindig mindent tökéletesen csinálna, így valószínűleg a mi munkánkban is ritkán, de előfordulnak hibák. Ha mi hibáztunk, nem hárítjuk az ügyfélre. Nem magyarázzuk meg, nem beszélünk mellé. A könyvelés csapatmunka. Szükségünk van az ügyfél együttműködésére is a magas szintű munkavégzéshez. Ezért hogy később ne legyen vita, vagy emlékezet kiesés egyik fél részéről sem, jellemzően e-mailben kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy Ön munkaidőben bármikor el tud bennünket érni telefonon, vagy személyesen, de amit megbeszéltünk, arról fog kapni egy e-mail emlékeztetőt. Így szükség esetén mindig egyértelmű, ha a mi hibánkból történt a nem várt esemény.
Soha nem tűnünk el. Mi is hallottunk olyan „könyvelőről”, aki az adóellenőrzés megkezdéséről tájékoztató levél átvételét követően nem vette fel többé a telefont, és úgy eltűnt, mintha a föld nyelte volna el. Nálunk ez nem fordulhat elő. Ha a könyvelő nem tudja felvenni a telefonját, vissza fogja Önt hívni, 1-2 órán belül. Ha ez nem történik meg, Ön fel tudja venni a kapcsolatot az irodavezetővel. Ha pedig további intézkedés szükséges, ügyvezetőnk 16 éve változatlan mobilszámán, (06 30 65 48 158) bármikor elérhető.
Ha kiderül, hogy a munkánk során véletlenül hibát vétettünk, minden körülmények között kijavítjuk, a javítást pedig könyvvizsgálónk ellenőrzi.
Az első szerződéses partnerünk a könyvelőiroda megalapításakor a Generali Biztosító volt. Szakmai felelősségbiztosítással az óta is itt rendelkezünk. Soha nem kellett még igénybe vennünk, de mivel az ördög nem alszik, ez az egyik legfontosabb szerződésünk. Biztosítási szerződésünkben a felelősségvállalás 5 éves kiterjesztéséről is rendelkeztünk. Ez nekünk 30%-kal magasabb biztosítási díjat jelent, de azért fontos, mert ha a könyvelőirodával bármi történne, az adóellenőrzésre fennálló 5 év elévülési időn belül, az Ön könyvelése akkor is teljes anyagi biztonságban van. Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft, káreseményenként pedig 50 Millió Ft értékig tudunk helyt állni. Sajnos a könyvelőknek nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, így gyakran ennek a díján spórolva meg sem kötik, vagy olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag semmire sem elég. Az adóhatóság minden esetben a céget bünteti, nem a könyvelőt. Ezt követően pedig Önnek kell polgári peres eljárással behajtani a kárt a könyvelőn. Ha a könyvelőnek nincs megfelelő vagyona, vagy az Ön cége a jogerős ítéletig belerokkan az adóbírságba, akkor pedig sajnos nincs mit tenni. A mi szakmai felelősségbiztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodtan pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését megfelelő biztonságban tudom.
Irodánk a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének tagja
Irodánk a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének tagja
Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft. Káreseményként maximum: 50 Millió Ft
Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor munkáját támogatjuk.
Irodánk a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének tagja
Irodánk a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének tagja
Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft. Káreseményként maximum: 50 Millió Ft
Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor munkáját támogatjuk.
Irodánk a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének tagja
Irodánk a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének tagja
Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft. Káreseményként maximum: 50 Millió Ft
Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor munkáját támogatjuk.